260524 Esset på utställning i Högbo

Efter förra utställningen i Högbo då Esset var så fin i pälsen och tog hem sitt andra cert så anmälde jag henne till tre utställningar. Tyvärr har hon hunnit tappa all päls så jag åkte ner till Högbo med låga förväntningar.

Esset fick Excellet så det får vi väl ändå vara nöjd med.

Bild från annat tillfälle

Här kommer kritiken.